Eftermarknad | felanmälan
Här kan du göra en reklamations- och felanmälan.
Innan du anmäler ditt ärende vill vi att du läser igenom nedanstående punkter.
Vänligen observera:
Kostnaden för nerlagd tid/resa kommer att debiteras vid icke garantiärenden, till exempel handhavandefel, bristande underhåll eller åverkan.
Felanmälan vid leverans
Läs och följ instruktionerna enligt Guiden punkt 11; Hantering av reklamation och ansvar vid avisering och godsmottagning. Gå sedan eventuellt vidare med din felanmälan enligt nedan.
Läs drift-, skötsel och underhållsinstruktionerna
Många vanliga problem avhjälps med informationen i drifts-, skötsel- och underhållsinstruktionerna som du har fått tillsänt dig tidigare.
Om det gäller hushållsmaskiner
Support och frågor angående vitvaror hanteras direkt av vår leverantör, Siemens. www.siemens-home.bsh-group.com/se/kundservice
Om det gäller ingående elektriska varor eller märkesvaror
Då gäller respektive fabrikants normala konsumentskydd.
Om du läst ovanstående text och nu vill anmäla ett ärende till oss så går du vidare till formuläret nedan för aktuellt objekt, Villa/Fritidshus eller Bostadsrättslägenhet.